Grøndag

Grøn dag afholdes 1-2 gange hvert år

ARBEJDSDAGE i weekenden 25-26 maj 2024

Kære medlemmer i Grundejerforeningen MOSEVANG

Lørdag d. 25. maj 2024 og søndag d. 26. maj 2024 afholder vi fælles ’grønne’ arbejdsdage ved søerne i samarbejde med vores naboforeninger Brislingvej, Lyngevangen, Skoleparken og Søparken.

Vi mødes nede ved søerne, begge dage fra kl. 10.00 og cirka 3-4 timer frem.

Kan du/I ikke den ene dag, kan du/I måske den anden 😉

Der er brug for jeres arbejdskraft til forårs pleje af området, herunder oprydning af grene/kvister og udtynding af buske mv. til flis. Vi har lejet en flis maskine hertil.

Vi får fældet nogle større træer i perioden op til weekenden, så der vil være grene der skal ryddes sammen.

Har du trillebør, grensaks, motorsav eller buskrydder må du meget gerne medbringe dette, men dette er ikke et krav.

Det er ikke arbejde det hele! Vi sørger for forplejning i form af pølser/brød, øl/vand, kaffe og kage. Det plejer at være rigtigt hyggeligt for børn, unge og voksne.

Vi håber at se jer enten den ene eller begge dage til en dejlig arbejdsdag ved søerne. Et område vi ejer i fællesskab, og som er til gavn for os alle.

Med venlig hilsen og på gensyn

Bestyrelsen Mosevang